Henkilökohtainen valmennus

DSC01123

Henkilökohtainen valmentautuminen

Oikeanlaisella harjoittelulla verrattuna satunnaiseen kuntoiluun tai lenkkeilyyn saavutetaan paljon enemmän.

Hyvin suunnitellulla ohjelmalla, oikein toteutettuna kunnon, tekniikan sekä suorituskyvyn kehittyminen kasvaa huomattavasti. Harjoitusohjelman suunnittelu lähtee aina tavoitteesta, jonka jälkeen voidaan suunnitella sopiva harjoitusohjelma tavoitteen saavuttamiseksi omalle elämäntilanteelle sopivaksi.

Yhtenä esimerkkinä, yksi harjoittelun kulmakivistä on harjoittelun rytmitys ja oikean kokonaisrasitustason tarkka seuranta. Kun puhutaan töyssäkäyvästä kuntoilijasta tai kilpaurheilijasta. Tällöin varsinkin suureessa roolissa on kaiken tekemisen kokonaiskuormitus 24/7 (reeni, lepo ja ravinto), joka tulee ottaa isosti huomioon.

Harjoitusohjelmien vaihtoehdot

Perus-Kuukausiohjelma (1kk)

sis. alkuhaastattelun, harjoitusohjelman (4vk)

Aktiivi-Kuukausiohjelma (2kk)

sis. alkuhaastattelun, harjoitusohjelmat (4vk+4vk = 8vk), yhteisharjoitukset (1 harjoitus / 2vk yht. 4 harjoitusta)

Pro-Puolivuotisohjelma (6kk)

sis. alkuhaastattelun, harjoitusohjelmat (vaihtuu joka kuukausi 6x 4vk), yhteisharjoitukset (1 harjoitus/2vk  yht.12 harjoitusta, joista ensimmäinen ja viimeinen on tasotesti)

Edellämainittujen yhteisharjoitusten kesto 90min.

Ota yhteyttä niin tehdään sinulle harjoitusohjelma omien tarpeidesi mukaan!